• PLANSZOMANIA

• UWAGA UCZNIOWIE!

17czerwca w naszej szkole odbędzie się Planszomania!

Tego dnia szkolne korytarze i inne miejsca zamienią się w strefę gier planszowych. Niech ten dzień będzie pełen wspaniałej rozrywki! Przynieście swoje gry i grajcie razem z kolegami i koleżankami podczas przerw. Jeśli nie macie własnych gier, nie martwcie się – w świetlicy szkolnej na pewno coś się znajdzie.

Zapraszamy do zabawy!

• Odwiedziny w poradni stomatologicznej

• Szczotka, pasta, kubek, ciepła woda, tak się zaczyna wielka przygoda. W dniu wczorajszym odwiedziły naszą Poradnie Stomatologiczną dzieci z Klubu Wiewiórki PCK ze Szkoły Podstawowej nr 2 im. księżnej Eleonory Czartoryskiej w Radzyminie. Było to dla nas niezwykłe wydarzenie, pełne radości i entuzjazmu. Dzieci miały okazję dowiedzieć się więcej o higienie jamy ustnej oraz zobaczyć, jak wygląda praca stomatologa od “kuchni”. Nasi dentyści przygotowali specjalne prezentacje i pokazy, aby w przystępny sposób przekazać najmłodszym pacjentom wiedzę na temat dbania o zęby. Wierzymy, że takie inicjatywy pomagają budować zdrowe nawyki od najmłodszych lat i zapobiegają lękowi przed wizytami u stomatologa. Dziękujemy Klubowi Wiewiórki PCK za współpracę i z niecierpliwością czekamy na kolejne takie spotkania! Dziękujemy również Koordynatorowi Poradni Stomatologicznej, lek. dent. Marzennie Fafius oraz jej Zespołowi.

• Wycieczka klasy 6c i 6d

• W dniu 11 czerwca uczniowie klasy 6c oraz 6d wybrali się na wycieczkę do Sandomierza. Zwiedzili m.in. Rynek, podziemną trasę turystyczną, Bramę Opatowską oraz Muzeum Zbrojowni.

• Poland Bike Marathon

• Fantastyczna promocja naszej szkoły za sprawą wielu cudownych nauczycieli i pracowników administracji. Dziękujemy, że byliście: Ania Jaworska, Basia Czajka, Monika Kogut, Iwona Lubieniecka

Za przygotowanie smakołyków: Małgosia Zabielska, Bogusia Górska, Ela Adamska, Izabela Fronczak, Marta Żmuda, Kasia Piasecka.

• Wycieczka klasy 6b i 7b

• 7 czerwca 2024 r. to ostatni (piąty) dzień wycieczki uczniów klas 6 b i 7 b. Dziś zwiedzaliśmy Gniezno: Archikatedrę Gnieźnieńską, Wzgórze Lecha, rynek gnieźnieński, widzieliśmy drzwi gnieźnieńskie. Chociaż już bardzo zmęczeni, ale szczęśliwi wracamy do Radzymina. Jednogłośnie i z dumą stwierdzamy: piękną i niezwykłą mamy historię. Opiekunami wspaniałej młodzieży były p. Katarzyna Czuba, p. Dorota Nowowiejska, p. Justyna Abramczyk, p. Weronika Waliszewska i p. Lidia Banasiak. Pozdrawiamy

• Wycieczka uczniów 6b i 7b

• 6 czerwca 2024 r. - czwarty dzień wycieczki uczniów kl. 6 b i 7 b. Cudowna pogoda i oczywiście niesamowite wrażenia. Dziś zwiedzaliśmy stolicę Niemiec Berlin. Zobaczyliśmy Bramę Brandenburską, Rajchstag, Pomnik Pomordowanych Żydów Europy, Potsdamer Platz, Checkpoint Charlie, Mur Berliński ( East Side Gallery, Bernauer Strase), Berlinerdom i Czerwony Ratusz, Aleksanderplatz, centrum dawnego Berlina Zachodniego. Pozdrawiamy

• Dzień Otwarty dla Pierwszoklasistów

• Dzisiaj w naszej szkole gościliśmy przyszłych pierwszoklasistów i ich rodziców. Nasi nauczyciele przygotowali wspaniałą, kolorową i pachnącą dekorację oraz zaprezentowali umiejętności aktorskie w krótkiej scence do wiersza Jana Brzechwy „Na straganie”. Dzieci mogły zwiedzić szkołę i przygotować pracę plastyczną, natomiast rodzice uczestniczyli w spotkaniu z nauczycielami i dyrekcją szkoły. Było nam bardzo miło goszcząc Was w progach Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księżnej Eleonory Czartoryskiej. Do zobaczenia we wrześniu.

• Wojewódzki konkurs biologiczny - Świstak

• Uczeń naszej szkoły, Piotr Kornacki z 7c zajął IÌ miejsce w wojewódzkim konkursie biologicznym ŚWISTAK. Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!

Gratulacje dla Piotra i pani Jolanty Deptuły - nauczyciela biologii.

• Wycieczka klasy 6b i 7b

• 5 czerwca 2024 r. - dzień niesamowitych wrażeń. Miejsca bardzo ważne pod względem historycznym, ale też przepiękne widoki. Zwiedzaliśmy Poczdam- okolice Pałacu Sanssouci, okolice Pałacu Cecilienhof, w którym w 1945 roku odbyła się Konferencja Poczdamska Wielkiej Trójki, Dom Konferencji w Wannsee (Berlin)- tam podjęto decyzję o eksterminacji Żydów, w tym 3 miliony obywateli polskich.

• Wycieczka uczniów kl. 6b i 7b- dzień drugi. Dziś zwiedzaliśmy Ostrów Tumski, Katedrę Poznańską wraz z podziemiami, Śródkę, Muzeum Brama Poznania. Wczoraj w programie naszej wycieczki znalazły się: Dzielnica Cesarska w Poznaniu, Pomnik Poznańskiego Czerwca, Plac Wolności, Stary Rynek, Fara Poznańska i Rogalowe Muzeum Poznania. Pozdrawiamy.

• DODATKOWY TERMIN TESTÓW DO KLASY SPORTOWEJ

• Zapraszamy na drugi termin testów do klasy sportowej dzieci, które ze względu na różne okoliczności nie mogły przystąpić w pierwszym terminie.

Przypominamy o dostarczeniu dokumentacji;                                                                                                             -badania lekarskie potwierdzające zdolność do uczęszczania do klasy sportowej,                                                   -zgłoszenie dziecka do klasy sportowej,                                                                                                                     - potwierdzenie woli przyjęcia do klasy sportowej.                                                                                                 Wszystkie informacje oraz dokumenty do pobrania ze strony szkoły https://sp2radzymin.radzymin.pl/a/rekrutacja-1